[ad_1]

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات ، شرکت های هواپیمایی در تلاشند تا مردم را برای ایمن بودن پرواز متقاعد کنند و مطالعات نشان می دهد خطر ابتلا به COVID-19 در پرواز کم است ، اما نزدیک به 100 مارشال هوایی فدرال آزمایش مثبت کرده اند. ویروس.

هفته گذشته ، تعدادی از پرونده های COVID-19 به دفتر فدرال ایر مارشال در دالاس برخورد و دفتر زمینه خود را در فیلادلفیا به طور موقت بست. و در اوایل ماه اکتبر ، یک مارشال هوایی مستقر در مینیاپولیس بر اثر COVID-19 درگذشت. چندین مارشال هوایی به یاهو نیوز گفتند که افسر متوفی معتقد است که وی در حین پرواز ویروس را آلوده کرده است.

اداره امنیت حمل و نقل به یاهو نیوز گفت که 98 مارشال هوایی فدرال از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر آزمایش ویروس COVID-19 مثبت را تجربه کرده اند و 14 مورد از این موارد فعال بوده است ، اگرچه بررسی نکرد که آیا این موارد مربوط به پرواز است یا خیر. با این حال برخی از مارشال های هوایی – افسران اجرای قانون مسلح که از هواپیماهای غیرنظامی در برابر حمله محافظت می کنند – حداقل برخی از این عفونت ها را مستقیماً به زمان سپری شده در فرودگاه ها و پروازها مرتبط می کنند.

یک عامل TSA که یک مسافر هواپیمایی را چک می کند
یک مأمور آژانس امنیت حمل و نقل در 19 اکتبر یک مسافر هواپیمایی را در فرودگاه بین المللی اوهارا در شیکاگو ردیابی می کند (اسکات اولسون / گتی ایماژ)

هر دو انجمن ، که نمایندگی بسیاری از نزدیک به 3000 مارشال هوایی فدرال هستند ، همچنین بر این باورند که حداقل برخی از اعضای آنها از کار خود در پروازها ویروس کرونا ایجاد کرده اند ، اگرچه آنها تصدیق می کنند که برخی از این موارد از ابتدای شیوع همه گیر بوده است. قبل از توقف در سراسر کشور یا معرفی ماسک در پرواز.

” [Air Marshal Association] در مورد یکی می داند [federal air marshal] یک مورد در ابتدای شیوع که قطعاً مربوط به یک پرواز اروپایی است. “جان کاسارتی ، رئیس انجمن ، که نمایندگی حدود نیمی از مارشال های هوایی است ، گفت.

سونیا هایوتوئر لابوسکو ، رئیس شورای ملی مارشال هوایی ، سازمان دیگری که نماینده برخی مارشال های هوایی است ، همچنین گفت که مواردی را شناسایی کرده است که معتقد است اعضای آن از طریق هواپیما به ویروس مبتلا شده اند. وی گفت: “کاملا ، ما می دانیم که آنها او را انداختند.”

در حالی که سفر هوایی از نظر تاریخی در سطح پایینی قرار دارد ، مارشال های هوایی فدرال هنوز هم برای محافظت از آنها در برابر حملات تروریستی با هواپیما در حال پرواز هستند ، شغلی که اکنون با یک بیماری همه گیر با خطرات جدیدی روبرو است. مرگ اخیر یک مارشال هوایی و سایر موارد اخیر در حالی اتفاق می افتد که شرکت های هواپیمایی با تأکید بر سیستم های تهویه ، روش های ضد عفونی و الزامات ماسک اجباری ، ناامید هستند که مردم را به ایمن بودن پرواز متقاعد کنند.

خطر عفونت ویروس کرونا در اثر پرواز موضوع بسیاری از مطالعات با نتیجه گیری های تا حدودی متناقض بوده است. یک مطالعه اخیر هواپیمایی در صنعت ادعا کرده است که خطر انتقال COVID-19 کم است و گزارش جدیدی که روز سه شنبه توسط محققان دانشگاه هاروارد منتشر شد ، گفت که “تحقیقات تاکنون خطر نسبتاً کمی برای به دست آوردن SARS نشان داده است. -CoV-2 هنگام پرواز. وی افزود: “اما گزارش دیگری كه این هفته در ایرلند منتشر شد ، بیانگر یك پرواز تقریباً خالی از مسافت طولانی است كه در آن 13 نفر از 49 مسافر – كه بیشتر آنها مبدل لباس هستند – به ویروس آلوده شده اند.

یکی از مشکلاتی که روسای نیروی دریایی و دیگر مقامات انتظامی با آن روبرو هستند این است که اغلب نمی توان به طور قطع از کجا ویروس را آلوده کرد. لایحه ای که در ماه آگوست توسط سنا تصویب شد ، مزایای آن را برای افسران ایمنی عمومی افزایش می دهد – مارشال های هوایی مجری قانون هستند و تحت این نام قرار می گیرند – این فرض مشترک را ایجاد می کند که یک افسر ایمنی عمومی که به علت COVID-19 یا عوارض ناشی از آن جان خود را از دست می دهد یا دچار صدمات جسمی شده است بنابراین خسارت واجد شرایط مزایای مرگ و معلولیت است.

یک خلبان با ماسک محافظ از فرودگاه ملی رونالد ریگان عبور می کند
یک خلبان نقابدار در تاریخ 9 ژوئن از فرودگاه ملی رونالد ریگان در آرلینگتون ، ویرجینیا عبور می کند (اندرو هرار / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

Casaretti ، رئیس انجمن مارشال های هوایی گفت: “از زمان معرفی ماسک و اقدامات از راه دور ، AMA به 36 FAM با تقاضای جبران خسارت مربوط به COVID کمک کرده است ، اما موارد بیشتری هر ماه رخ می دهد.”

وی افزود: “اگرچه این اسناد نشان می دهد كه FAM به دلیل نوع كاری كه انجام می دهند ، با COVID قرارداد بسته است ، اما این لزوما به معنای انعقاد قرارداد COVID در هواپیما نیست.”

تلاش برای برون ریز کردن خطرات پرواز از مارشال های هوایی به عموم مردم دشوار است ، زیرا افسران زمان بیشتری را نسبت به بیشتر مخاطبان پرواز در فرودگاه ها و پروازها می گذرانند.

کاسارتی گفت: “FAM بیش از اکثر خدمه پرواز پرواز می کند و ساعت های بی شماری را در محورهای حمل و نقل و هتل ها می گذراند ، بنابراین خطر هرگز صفر نخواهد بود.” “آنها خطرات ذاتی مربوط به پرواز را که مربوط به COVID است ناشی از فضاهای محدود و هوای مجدد گردش هوا را تهدید می کنند ، زیرا فعالیت های تروریستی و جنایی همچنان هواپیمایی را هدف قرار می دهند.”

همچنین درک اینکه چه تعداد مارشال هوایی آلوده شده اند نیز غیرممکن است. در حالی که 98 مارشال هوا از نظر COVID-19 مثبت بودند ، اما تعداد کل افراد آلوده از زمان شیوع همه گیر احتمالاً بیشتر بود ، زیرا در روزهای ابتدایی همه گیری ، مارشال ها و دیگران اغلب قادر به دسترسی به آزمایشات نبودند. ، طبق مصاحبه ها و ارتباطات داخلی آژانس.

در برخی موارد ، مارشال های هوایی هنگام انجام وظیفه بیمار شده و مجبور شدند در هتل های ایالات متحده و خارج از کشور قرنطینه کنند ، به گفته افرادی که از عمل خود مطلع هستند ، در انتظار از بین رفتن علائم هستند. (دو مارشال هوایی که در این گروه قرار می گیرند به یاهو نیوز گفتند که آنها معتقدند COVID-19 دارند اما موفق به آزمایش نمی شوند.)

TSA به س Yahال یاهو نیوز درباره تعداد مواردی که آژانس “موارد ادعایی” می نامد ، پاسخ نداد ، اما بیانیه کلی سیاست های COVID-19 خود را ارائه داد.

یک مقام آژانس به یاهو نیوز گفت: “در مورد مارشال های هوایی فدرال ، TSA اقدامات مهمی را در تمام عملیات خود برای محدود کردن شیوع COVID-19 اعمال کرده است.” “همه کارمندان TSA ، از جمله Federal Air Marshals ، باید هنگام کار و در نقش های عمومی که فاصله اجتماعی امکان پذیر نیست ، از تجهیزات محافظت شخصی استفاده کنند.”

TSA می گوید همه موارد COVID-19 را در بین کارمندان خود و همچنین قرار گرفتن در معرض بالقوه “بسیار جدی” می گیرد. آژانس گفت: “در مواردی که روسای هوانوردی فدرال آزمایش COVID-19 مثبت داشته باشند ، دسترسی به دفاتر میدانی برای تمیز کردن به طور موقت محدود می شود”.

کارگران از اسپری الکترواستاتیک برای تمیز کردن هواپیما استفاده می کنند
کارگران از یک سمپاش الکترواستاتیک برای تمیز کردن هواپیما در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو در 15 اکتبر استفاده می کنند (دیوید پل موریس / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

با این حال برخی از دفتر فدرال هوایی مارشال می گویند ماهیت کار اغلب با دستورالعمل های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مغایرت دارد و به خصوص در ابتدای شیوع همه گیر ، آنها اغلب در موقعیت های خطرناک قرار می گیرند. طبق ایمیل های داخلی ، در تابستان به مارشال های هوایی گفته می شد که محدودیت های سفر قرنطینه ای را که در زمان های مختلف توسط کشورهایی مانند تگزاس ، فلوریدا و نیویورک اعمال شده است نادیده بگیرند.

دو مارشال هوایی مستقر در شهرهای مختلف به یاهو نیوز گفتند که در تابستان هر دو در مأموریت ها – پروازهای برنامه ریزی شده – قرار داشتند در حالی که منتظر بازگشت آزمون خود بودند یا پس از آزمایش های ناموفق. در هر دو مورد ، روسای هواپیمایی با همکارانشان در شهرهای مختلف ملاقات کردند و مدت طولانی را در این تیم ها گذراندند که بعدا مثبت شدند و سپس دیگران را در زادگاه خود آلوده کردند.

یک مارشال هواپیمایی که با COVID-19 قرارداد بست به یاهو نیوز گفت: “من توزیع کننده بیش از حد بودم ، گفتن این دردناک است ، اما این بود.”

در شش ماه گذشته ، عفونت های COVID-19 مارشال های شیکاگو را تحت تأثیر قرار داده است. واشنگتن؛ بوستون اورلاندو سیاتل آتلانتا نیوآرک ، نیوجرسی؛ دیترویت میامی و مینیاپولیس ، از جمله ، طبق ایمیل های آژانس های داخلی.

برای برخی از مارشال های هوایی ، کنایه از همه گیری این است که آنها اغلب با پروازهای تقریباً خالی پرواز می کنند ، که یک تهدید کوچک تروریستی است.

“مارشال های هوایی اکثراً ارتش بازنشسته ، آژانس های اجرای قانون هستند. ما قاطع هستیم و می خواهیم پرواز کنیم و خواهیم کرد ، و داریم و می خواهیم – وقتی تهدیدی وجود دارد ، وقتی این اطلاعات بر اساس اطلاعات باشد “، یک مارشال هواپیمایی که خواست نامش فاش نشود ، گفت:

مارشال هوایی گفت: “اکنون ما پروازهای احمقانه انجام می دهیم ، و ما خود و خانواده هایمان را بی دلیل در معرض خطر قرار می دهیم.”

_____

بیشتر بخوانید از یاهو نیوز:

[ad_2]

منبع: fizik-news.ir