شاید الان ویلیام و تونی و ژان با خراب کردن ماشین دیگران یه چیزایی یاد گرفته باشند اما اخلاق حرفه ای خوبی ندارند. ویلیام از Delicious Tuning ، ژان از Visconti ، تونی از FA20Club ، حتی با Crawford هم باید با احتیاط کار کرد و فقط موتومایک رو پیشنهاد میدم. تو هر دو حالت یکی نباشه نمیشه درست مقایسه کرد پس داینو پلات تغییر اینتیک رو باور نکنید. یکی از علت هایی که وسط کار عکس نگرفتم این بود اعصابم از باز کردن لوازم ماشین خورد بود! هنگامی که درون کابین مزدا۳۲۳می نشینیم، مجدداَ متوجه می شویم که سازنده از عبارت”زیبایی در عین سادگی”به بهترین شکل استفاده کرده است. البته می شد با ریمپ تا حدود ۱۳۵ اسب هم با همین وسایل بالا برد اما به خاطر کیفیت پایین بنزین، نمی خواستم موتور برای ناک زدن نیاز به مکمل داشته باشه و استهلاک اش بالا بره. هم به مرور با بهترین نمونه های قابل دسترس بازار تعویض شدن.

هدرز نیسان وانت هدرز : بهترین هدرز برای افزایش قدرت EL هست بدون کاتالیست کانورتر و این ۴ برند تقریبا در یک سطح هستند و البته Nameless به سفارش Cosworth ساختش کمی بهتره. از طرفی قدرت پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری این خودرو نیز تا 200 اسب بخار از سوی متخصصان پیشرانه در امپاور افزایش یافت. کاهش دمای هوای وردی؛ دما هوای وردی به واسطه متراکم کردن آن افزایش می یابد. حالا سنسور اکسیژن اسیب ببینه یا اینتیک دست بخوره یا تو سوخت اب باشه یا دانسیته سوخت به هر دلیلی مثل دما یا تغییر نوع سوخت فرق کنه یا نسبت اتانول به بنزین تو باک تغییر کنه تو همه این حالت ها ماشین بیحال میشه و این بیحالی با تجربه من میتونه تا ۷% روی پرفورمنس تاثیر بزاره که عدد خیلی بالایی هست. اما الان در حالت درجا صدای بم جالبی داره و اگر گاز خلاص بدید صداش کمتر میشه و تقریبا مثل ماشین معمولی.

یکم زیاد میشه . منبع های چینی اکثرا داخلشون خالیه و صدا زیاد میدن و سراگزوز قطور دارن صدا درجا وکلا صدارو زیاد میکنن! ترمز های گلف زیاد قوی نیست پس باید یه قکر ترمزاش باشی. پس برای اسپرت کردن از این نوع بوقها نیز استفاده کنید. سیستم رایانه اتومبیل از این اطلاعات برای تنظیم میزان سوخت وارد شده به موتور استفاده میکند. استفاده از هدرز باعث میشود تا مانعی برای بهبود عملکرد موتور نداشته باشیم. استفاده از هدرز UEL هم خوبه هم صداش و هم قدرتش اما تیون کردن درست UEL کار هر تیونری نیست و ممکنه نتونه بیشترین توان رو بگیره. در مورد صدا هم خوبه! اگر دنبال دردسر نیستید و همون صدا براتون مهم هست TRD گزینه خوبی هست چون هیچ MAF Scale ای نمیخواد و با مپ استوک کامل کار میکنه.اگر هم مثل من دوست دارید پولی خرج کرده باشید و هم صدایی بده سراغ GrimmSpeed رو بگیرید.

206 تیپ 5 هدرز اولین لوله ورودی هوا هم که بهش Snorkel میگن اگر برش دارید خیلی جریان هوای ورودی بهتر نمیشه که ریسک وارد شدن آب به داخل اینتیک تو هوای بارونی رو داره. چون هدرز هم دارید یعنی کاتالیزور حذف شده و در نتیجه صدا الان بالاست! اما خوب الان میبینم که شما رادیاتور و محفظه فیلتر هوا رو هم باز کردید که به خودم امیدوار شدم! من هم خودم کار میکردم و هیچ تجربه قبلی از نصبش نداشتم و بعضی وقتها فکر میکردم دارم اشتباه میکنم و نباید همه اینها باز بشه! عدد ۱۲ تا ۱۳ را بر مبنای تنفس طبیعی گفتیم و برای بوست پایین تر هم خواهد آمد. فقط یک دستگاه از آن وارد ایران شده که پیر مردی ثروتمند آن را خریداری نموده و در حال سواری با این خودرو گران قیمت عکسهایی از وی گرفته ایم.

قیمت قطعات سمند با موتور ملی EF7 … در حالتی که AFR از عدد ۱۴٫۷ بیشتر شود اصطلاحا میگوییم Lean که در این حالت میزان هوا بیشتر و میزان سوخت کمتر است و بالا رفتن این عدد از ۱۶٫۵ باعث گرم شدن موتور و ناک زدن آن میگردد و برای موتور بسیار خطرناک است. اینتیک: بنظرم تغییر اینتیک به نسبت گین ای که میده خیلی ریسک داره و بهتره عوض نشه ، اینتیک استوکش تا ۳۰۰ اسب خیلی خوبه (این تحقیق رو Cosworth با نرم افزار شبیه ساز انجام داده و تحقیقات Grimmspeed هم تا حدی تاییدش میکنه) و تغییر اینتیک نهایتا ۲ تا ۳ اسب به قدرت اضافه کنه که اونم با ریموت تیونینگ زیر سواله.

هدرز پراید 111
هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با هدرز پراید وب سایت خود باشید.