کسب و کارها به جهت ترقی بایستی بر روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از رویکرد های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وبسایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولی کاری که باید در این زمینه انجام بدهید این هست که یک اسم اینترنتی خوب و جالب تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می کنید برای به دست آوردن و کار شما منطقی هست و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 گزینه دوچندان حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وبسایت خویش از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و چندین گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویکرد منطقی و اساسی

البته وب سایت بایستی از لحاظ ظاهری خوشگل باشد. البته مهمتر از آن، نخست می بایست طرز کار اهمیت وب سایت خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را تعیین نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه طرحی به جهت وب سایت خود در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز برای سایت و هم برای بهینه سازی سایت برای google اهمیت است. زیرا وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در حیث می گیرد.
به این دلیل بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را درک نمایند و همینطور در درجه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و مرتبط حساس تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردم سعی برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید اضطراری است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در گزینه به دست آوردن و کار خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد دسته کاری که انجام می دهید به کار گیری کنید. به عنوان مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک جنس است، باید تصاویری حیاتی میزان مرغوب بودن عالی به جهت تمامی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی کار می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست تمام کارها و کارهای انجام شده را با جزئیات در وب وبسایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها به اندازه در آیتم کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اساسی ارسال نظر به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقا دهید. تارنما خود را حساس توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای سایت شما این است که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب وب سایت رقبای خود را بررسی کنید، به عنوان مثال در صورتی که به ساخت و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین حریف خویش را در راستا کاری خود و وب سایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استعمال کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا دو پاراگراف می تواند فراوان کار کشته باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، مهم تصویب دیتاها دارای در تارنما خود، در عمل خویش توانمند و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در وبسایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، به این ترتیب باید برگه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن کمپانی چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک کاغذ داده ها تماس در وب سایت خود قرار بدهید و کل اطلاعات مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند شبکه های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اهمیت تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما کسب و فعالیت ارتقا جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی آدرس اینترنتی و شبکه های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آن‌ها باید بتوانند بر روی آن‌ها کلیک کنند، بدین ترتیب حساس کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید دارای ربط باشید و کارهایی را که بایستی انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت را دارا‌هستند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه سوای کلمه ها اختصاری بی فایده است و وب سایت بدون راهکار معین بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحات متعدد وب سایت خود استفاده می کنید. به تیتر مثال: مهم ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک استراتژی استراتژیک به جهت وبسایت خود، باید راهی برای تولید یک فراخوان برای مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان معنی می باشد که آنچه مردم دوست دارند در وب سایت شما ببینند این می باشد که می توانند به راحتی به برگه آیتم عشق خویش در هر برگه از وب سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را مشاهده کنید، محصولات خویش را مشاهده کنید و …
شما بایستی اهداف خود را در وب سایت خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن‌ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در تارنما خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد باید به طور کامل امکانات و دیتاها لازم را به رخ آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما می بایست در آنان کاربر گردید و کسب و کار خود را در وب سایت خویش بسط بدهید تا کسب و عمل خویش را بسط دهید. همین هم در سئوی شما مضاعف اثر گذار است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و نمایش پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب تبلیغ برند شما می شود.