[ad_1]

واشنگتن – از آنجا که والدین در مورد بازگرداندن آموزش شخصی به کلاس به شدت اختلاف نظر دارند ، کودکان در معرض سو abuseاستفاده یا غفلت قرار دارند زیرا ارتباط آنها با دنیای خارج به دلیل تعطیلی مدارس و سایر اقدامات محدود کننده به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این یافته های دو مطالعه جداگانه است که روز پنجشنبه توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها منتشر شده است.

مطالعات – همراه با سایر یافته های اخیر در مورد نتایج یادگیری ، عدم امنیت غذایی و بهداشت روانی – تصویری تیره و تار از رشد کودک را در میان همه گیری به رهبری یونیسف ، آژانس کودک برای سازمان ملل متحد ارائه می دهد ، تا هشدار دهد “نسل از دست رفته COVID” در آینده نزدیک. گزارش.

محققان افزایش خطر کودک آزاری را عامل این امر می دانند از جمله “افزایش استرس ، تعطیلی مدارس ، از دست دادن درآمد و محرومیت اجتماعی”. آنها همچنین اظهار داشتند که “تقویت حمایت اقتصادی از خانواده ها” می تواند به کاهش عوامل فشارزاینده کمک کند.

کنگره در حال حاضر در حال مذاکره برای تصویب بسته جدید تسکین ویروس کرونا است. کاخ سفید در اوایل این هفته مداخله کرد و بازرسی هایی را برای تحریک 600 دلار برای مزایای جدید بیکاری تصویب کرد. البته بررسی های تشویقی به تنهایی نمی تواند آشفتگی های اجتماعی و خانوادگی ناشی از ویروس کرونا را جبران کند که این امر سلامت روانی بزرگسالان را نیز تخریب کرده و میلیون ها نفر را به محاکمه اضطراب ، افسردگی و خودکشی سوق داده است. مصرف مواد مخدر و الکل نیز افزایش یافته است.

متأسفانه ، به نظر می رسد که کودکان پیامدهای این نتایج نامطلوب را برای بزرگسالان متحمل می شوند.

(کارول یپس / لحظه RF / گتی ایماژ)
(کارول یپس / لحظه RF / گتی ایماژ)

برای درک مقیاس بحران سو abuse استفاده ، محققان CDC بررسی کردند که چه تعداد از افراد در سال 2020 به اورژانس مراجعه کرده اند ، چه تعداد از این کودکان کودک زیر 18 سال بودند که مورد آزار و اذیت و بی توجهی قرار گرفتند و چه تعداد از آن کودکان در آن زمان آنها نیاز به بستری شدن دارند زیرا جراحات آنها بسیار شدید بود. گزارشات آنها از 3،310 سرویس اورژانس در 47 ایالت و واشنگتن دی سی بازیابی شد که حدود سه چهارم کل سفرهای اورژانس را در طی همه گیری انجام می داد.

تعداد کل مراجعه کنندگان به بخش اورژانس در طی همه گیر شدن در مقایسه با ویزیت در سال 2019 کاهش یافته است. همانطور که تعداد کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست مراجعه کننده به بخش اورژانس کاهش یافته است ، اگرچه این کاهش چندان مشخص نیست. با این حال ، همانطور که تعداد کودکانی که مورد آزار و اذیت و بی توجهی قرار گرفتند و سپس به بستری شدن در بیمارستان نیاز داشتند ، ثابت ماند ، سهم آنها از جمعیت گسترده برای ویزیت های اضطراری “به طور قابل توجهی افزایش یافت”.

این تحقیق کاملاً مسلم است که بسیاری از کودکان بدسرپرست از مراقبت و توجه لازم برخوردار نیستند. این تحقیق “گزارش های اولیه افزایش شدت سو abuse استفاده و بی توجهی به کودکان” را با استناد به مطالعه ژوئن توسط پزشکان بیمارستان Great Ormond Street در لندن توصیف می کند. محققان در آنجا افزایش در “سو abuse استفاده از سر” را مشاهده کردند ، اما با نگرانی خاطر نشان کردند که چنین ضربه ای “احتمالاً به دلیل اجتناب از بیمارستان ها در جامعه کم است”.

با بسته شدن مدارس در بسیاری از کشورها ، اکنون افراد کمتری مانند معلمان و مدیران هستند که علائم سو abuseاستفاده را مشاهده می کنند. مطالعه منتشر شده در مجله Child Abuse and Neglect در اوایل پاییز به این نتیجه رسید که “تعطیلی مدارس و سایر واکنشهای بهداشت عمومی میزان تعامل کودکان با خبرنگاران و سایر متخصصان آموزش دیده را کاهش داده است. برای کشف کودک آزاری “

CDC از این یافته پشتیبانی كرد و خاطرنشان كرد كه گزارش خشونت علیه كودكان به دلیل “كاهش تماس شخصی بین كودكان و گزارشگرانی كه استخدام می شوند” ، مانند معلمان و مددكاران اجتماعی ، می تواند تا 70 درصد كاهش یابد.

به نظر می رسد یادگیری از راه دور با نگه داشتن کودکان در خانه مستقیماً به موارد مرتبط با رشد کمک می کند. برای بدتر کردن شرایط ، احتمالاً کودکان در جوامع تاریخی که از نظر تاریخی غافل شده اند ، دسترسی کافی به یادگیری از راه دور ندارند ، که این امر آنها را از معلمان دیگری که ممکن است متوجه اشتباه شده باشند بیشتر فاصله می دهد. بر اساس گزارش اکتبر منتشر شده توسط محققان Bellwether Education Partners ، حدود 3 میلیون کودک به دلیل بسته شدن مدارس در سراسر کشور به سادگی به مدرسه نرفتند.

نماینده جدید کنگره ، جمال بومن ، مدیر سابق دبیرستان برانکس که در ماه نوامبر به مجلس نمایندگان انتخاب شد ، گفت: “مدارس اولین خط دفاعی هستند.” بومن ، یک دموکرات مترقی ، به یاهو نیوز گفت که او معتقد است این مسئله باید ادامه یابد ، چه در مدارس کلاس ها را روی صفحه کامپیوتر برگزار کنند و چه در کلاس.

بومن می گوید ، مدارس علاوه بر انجام مأموریت های اصلی آموزشی خود ، باید اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان گرسنه نیستند و تحت فشارهای روحی شدید به دلیل عواملی مانند انزوای اجتماعی یا خشونت خانگی قرار ندارند. این همیشه یک چالش بوده است ، خصوصاً در محله های بزرگتر: بومن یادآوری می کند که به بخشداران منطقه گفت که نگران تمایل به خودکشی دانش آموزان است فقط برای اینکه با “پاسخ شوخی آمیز” روبرو شود.

از ماه ژوئن ، دولت ترامپ خواستار بازگشایی مدارس شده است ، اما میلیاردها دلار که به اعتقاد آنها برای ایمن سازی مدارس در سراسر کشور برای از سرگیری آموزش شخصی لازم است ، به معلمان نداده است.

در اوایل این هفته ، بتسی دیووس ، وزیر آموزش و پرورش فدرال در مصاحبه ای با فاکس نیوز اظهار داشت که بستن مدارس بسیار غم انگیز است.

اگرچه این مطالعه نشان داد که بازگشت کودکان به مدرسه بی خطر است ، به خصوص در سطح ابتدایی ، بر اساس مطالعه دیگری که CDC روز پنجشنبه منتشر کرد ، والدین در مورد بازگرداندن فرزندان خود به کلاس اختلاف نژادی دارند. . این مطالعه نگرش 858 والدین کودک در سن مدرسه را بررسی می کند. مشخص شد که 5/56 درصد کاملاً یا تا حدودی موافق هستند که دانش آموزان باید به کلاس برگردند ، این با نظر اکثر متخصصان بهداشت عمومی مطابقت دارد.

این مطالعه در ماه ژوئیه انجام شد ، زمانی که ویروس کرونا در کمربند خورشیدی شیوع داشت ، اما قبل از بازگشت ویروس به سایر نقاط کشور ، منجر به ثبت مرگ و عفونت روزانه شد. اگرچه مطالعات نشان می دهد که مدارس به نظر نمی رسد محل های انتقال ویروسی قابل توجهی باشند ، اما ایجاد ارتباط گسترده مسائل را پیچیده می کند. دکتر لیانا ون ، پزشک اورژانس و استاد بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن که قبلاً به عنوان کمیسر بهداشت در بالتیمور خدمت می کرد ، گفت: این خطر ادامه یادگیری از راه دور را افزایش می دهد.

دکتر ون به یاهو نیوز گفت: “همه ما باید این را به عنوان سال COVID بررسی کنیم.”

والدین در مورد تمایل خود برای دادن این امتیاز اختلاف نظر دارند ، هرچند به نظر می رسد ناامیدی در یادگیری از راه دور در حال افزایش است. در تیتر مقاله اخیر هلن آلن ، ستون نویس واشنگتن پست ، آمده است: “وقت آن است که اعتراف کنیم: یادگیری از راه دور یک شکست است.”

دایان راویچ ، مورخ آموزش و پرورش دانشگاه نیویورک ، که با علل ترقی خواهانه و اتحادیه های صنفی معلمان برای تعطیلی مدارس درگیر است ، گفت: “من دوست دارم مدارس را باز کنم ، اما فقط در صورت داشتن منابع لازم برای باز کردن ایمن.” بسیاری از مناطق کشور

راویچ به یاهو نیوز گفت: “من الان دو نوه در مدرسه دارم.” “آنها از یادگیری از راه دور بسیار خسته شده اند و مدتهاست که می خواهند با دوستان و معلمان به مدرسه برگردند.”

والدین سفیدپوست بیشترین حمایت را از بازگشت به کلاس داشتند (62.3٪) ، CDC دریافت ، در حالی که والدین آفریقایی-آمریکایی کمترین میزان (46٪) را داشتند. نیمی از والدین اسپانیایی تبار از بازگشت فرزندان خود به مدرسه حمایت کردند. اما در حالی که والدین سفیدپوست بیشتر مشتاق بازگشت به آموزش شخصی بودند ، آنها همچنین گروهی بودند که کمترین حمایت را از فرزندان و معلمان داشتند (62.5٪). چنین دستوراتی می تواند از شیوع ویروس کرونا در مدارس جلوگیری کند.

محققان متذکر می شوند که “ترس از پیامدهای ضعیف سلامتی” ممکن است برخی والدین را به انتخاب آموزش از راه دور سوق دهد. میراث نژادپرستی و غفلت نهادی نیز باعث بی اعتمادی به مقامات دولتی در برخی از بخشهای جامعه شده است.

اوایل این ماه هنگامی که اتحادیه معلمان شیکاگو نوشت که “انگیزه برای گشودن مدارس ریشه در تبعیض نژادی ، نژادپرستی و زن ستیزی” دارد ، مفهوم نژادی افتتاحیه مدارس ظاهر شد. این توییت در میان انتقادات تند به سرعت حذف شد. کلاسهای درس در شیکاگو برای آموزش شخصی بسته است و اتحادیه برنامه بازگشت دانش آموزان در ماه آینده را به چالش می کشد.

_____

بیشتر بخوانید از یاهو نیوز:

[ad_2]

منبع: fizik-news.ir