هدرز ها را می توان بر پایه ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، براین اساس شرکت سازنده می بایست اساسی توجه به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک دسته از همین قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را میتوان در سه جور کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز بایستی اهمیت دقت به موضوعاتی چون ارتقا قدرت هدرز، دقت به مقدار آلایندگی موجود و مقدار تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی هست که به جهت ارتقا شتاب و قدرت خودرو گزینه استعمال قرار می‌گیرد ، برای این که بتوانید غایت راندمان را از اتومبیل پراید دریافت کنید همین گزینه یکی از از موارد ضروری میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی هست که تراز آن صیقلی نمی باشد و زبر و ناصاف هم به لحاظ میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز پراید یورو4 فولادی از طرز خمکاری به کار گیری شده است، سطح آن صاف و صیقلی چشم میگردد و به این ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن اتفاق میافتد. درصورتیکه بخواهیم در ارتباط کلیدی طراحی این قطعه بگوییم؛ بایستی گفت که همین قطعه سطحی تماما صاف و صیقلی دارد، چرا که اگر اینچنین نباشد و بر بر روی تراز آن زبری چشم شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، بدین ترتیب ساخت و طراحی این قطعه را میتوان یک فعالیت طاقت فرسا و مستضعف به علم مخصوص در نظر گرفت. در یک تعریف و تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در لحاظ گرفت که در هنگامی که ارزش ماشین بالا میرود و افراد توانایی خرید یک خودرو پرقدرت و کلیدی میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن می کنند که کارگزاری همین قطعه سبب ساز بروز ویژگیهای متفاوتی در خودرو هم میشود. اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز استعمال شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت شتاب و عملکرد بهتری از ماشین خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط اصلی طراحی و تولید همین قطعه دارای دارد، زمان و هزینهای هست که شما بایستی برای آن در لحاظ بگیرید، تولید هدرز را می توان یک روند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این برهان بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر روی اتومبیل کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استعمال نمیکنند. همین دو قطعه از نظر محصول و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی مهم کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام همین واقعه دارای هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اصلی مانیفولد، بسیار سرعت بالا و آسانتر می باشد و این مورد قضیه خود می تواند بر خنکسازی موتور نیز اثر گذاری داشته باشد. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط حیاتی هدرز فولادی پراید وب تارنما خود باشید.