میل لنگ خودرو هم به ترازو تعداد سیلندرهای یک اتومبیل ، گنجایش پذیرش شاتون را خواهد داشت ، در رخ ذیل ، پیستون ، شاتون و میل لنگ یک اتومبیل 4 سیلندر را مشاهده می کنید. همینطور با تماس کاملی که اهمیت دیواره سیلندر برقرار می کنند هنگام پایین وارد شدن پیستون، همین دیواره را از روغنهای روانکننده پاک کرده و مانع از ورود روغن به محفظه احتراق میشوند. اگر گاز احتراق بتواند از رینگ جرم عبور کند، همین گازها با رینگ های وایپر به دام می افتند. همین فشار وارد شده بر حلقه ماشین متناسب مهم فشار گاز احتراق می باشد. حرکت خطی بالا به ذیل آن هم منشا نیروی موتور میباشد به همین ترتیب که با ذیل داخل شدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق درون سیلندر نیروی تولید شده از انفجار هوا و سوخت را به بخشهای دیگر موتور منتقل میکند. فشار دیفرانسیل به حدکثر 15 بار می رسد. وقتی ادغام سوخت-هوا مشتعل می شود، فشار گازهای احتراق به سر پیستون وارد می شود و پیستون را به سمت میل لنگ پیستون جدید پژو فشار می دهد. در ارتفاع فرایند احتراق، نیروی گازهای ذیل فشار، رینگ پیستون را به دیواره سیلندر فشار می دهد. گاز تحت فشار از طریق ترک میان دیواره سیلندر و پیستون عبور کرده و به درون شیار حلقه پیستون رویه پیدا می کند. روشن می باشد که به تعداد سیلندر ها ، پیستون بایستی در درون سیلندر کارگزاشتن گردد به تیتر نمونه موتور 8 سیلندر دارای 8 پیستون نیز میباشد . او‌لین علامت فرسودگی حلقه پیستون، عبور گازهای حاصل از احتراق از فضای در میان رینگ و دیواره سیلندر می باشد. زمانی که حلقه ها آغاز به فرسودگی می کنند، توان آنها برای عایق بندی گاز احتراق کمتر می یابد. در عاقبت این ساییدگی و فرسودگی به حدی نقص‌ ساز می شود که موتور انرژی زیادی را از دست می دهد. همین موضوع سبب به فساد شمع ها و کارایی ضعیف موتور می شود. رینگ پیستون در معرض گازهای بد، هوا و سوخت آلوده و روغن آلوده قرار می گیرد که باعث به کمتر ارتفاع قدمت این قطعات می شود. و در آخر، تیم حلقه های روغنی که در شیار انتهایی پیستون و نزدیک به محل اتصال میل لنگ قرار دارند. در اینجا عمده به باز‌نگری وب وب سایت پیستون سمند ef7.