در سیستمهای ESC تراز متوسط، ABS غیرفعال میشود، یا این که زمانی که ترمز اعمال میشود، رایانه بهطور فعال چرخها را قفل میکند. ترمز به طور اتومات بر روی چرخ ها به صورت جداگانه اعمال می شود، مانند چرخ جلوی بیرونی برای رویارویی اهمیت بیش فرمانی، یا این که چرخ داخلی عقب برای مقابله با ناچیز فرمانی. در اختیار گرفتن جاذبه اصلی به کار گیری از ترمز چرخ و دریچه گاز به جهت مراقبت جاذبه در هنگام عجله عمل می کند، البته برخلاف ESC، برای امداد به دستور طراحی نشده است. همین یک سیستم نو در اختیار گرفتن ردیابی و کشش فعال اصلی در دست گرفتن الکترونیکی را ارائه می دهد. بعضی از سیستم های ESC هم اقتدار موتور را تا هنگامی که در دست گرفتن مجدد به دست بیاید کمتر می دهند. اجزای ESC شامل یک سنسور مقدار انحراف، یک سنسور عجله جانبی، یک سنسور دستور و یک واحد در اختیار گرفتن یکپارچه افزایش یافته است. ESC در خودروهای نو در کانادا، ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ترتیب از سال 2011، 2012 و 2014 ناخواسته شده است. همین سبب ساز کمتر قابل توجهی در تصادفات شد و تعداد وسایل نقلیه حیاتی ESC ارتقا یافت. اکثر وسایل نقلیه در اکنون حاضر به گونه های مختلفی از طرح ها مجهز می شوند تا به کمتر زخم و پرتاب از وسیله نقلیه در تصادفات واژگون کمک کنند. 60. تصویب نام اتومبیل های وابسته به دولت مرکزی. صنعت هوافضا و دولت ایالات متحده سال هاست که از فناوری کیسه هوا به کارگیری می کنند. یک استثنای قابل توجه در این مورد، ایالات متحده است، جایی که اکثری از ایالت ها رانندگان ذیل دستکم سن رانندگی خود را ممنوع می کنند، حتی درصورتیکه با مجوزها یا این که گواهینامه های صادر شده بوسیله ایالت دیگری باشند. کشورهایی حساس کمترین سن رانندگی (17 و کمتر) استرالیا، باهاما، کانادا، مالزی، نیوزیلند، بریتانیا (سرزمین اصلی)، ایالات متحده آمریکا و زیمبابوه این لینک هستند. Roads and Maritime Services، NSW “تجربه عملی رانندگی – دفترچه تصویب اسم راننده یادگیرنده”. اغلب، ACUها این و سایر دادههای حسگر را در یک بافر دایرهای تصویب می نمایند و آنها را در حافظه غیرفرار روی برد ضبط مینمایند تا چهره یی فوری از رویداد تصادف برای محققان ارائه کنند. 15 یک ACU معمولاً شامل خازنهایی در مدار خود میشود، به طوری که در شکل انقطاع شدن اتصال باتری خودرو به ACU در زمان تصادف، ماژول الکتریسیته باقی می ماند و میتواند کیسههای هوا را باز کند. بسته به عاقبت این محاسبات، ACU همچنین ممکن است دستگاههای مهار اضافی متفاوتی نظیر پیش مرگ آور کمربند ایمنی و/یا کیسه هوا (از گزاره کیسههای جلو برای راننده و سرنشین جلو، یار اساسی کیسههای جانبی نصبشده روی صندلی، و کیسه هوای پرده ای که شیشه جانبی را می پوشاند). عمده راستا های قضایی گواهینامه های رانندگی صادر شده توسط راستا قضایی دیگر را به رسمیت می شناسند، که ممکن است سبب به این شود که جوانی که در زمینه قضایی حیاتی دستکم سن رانندگی زیر گواهینامه دریافت می کند، مجاز به رانندگی در زمینه قضایی باشد که معمولا سن رانندگی بالاتری دارد. هنگامی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه اهمیت این صفحه وب وب سایت خود باشید.