تبلیغات هدفمند کلیدی برای جذب مخاطب مناسب2023-01-29

5 گام طلایی برای تبلیغات هدفمند و موفقیت در کسب‌وکار

در نهایت، پلتفرم های تبلیغاتی داده های کاربر رو از پروفایل های رسانه های اجتماعی دریافت می کنن. شبکه های اجتماعی اطلاعاتی در مورد سن، جنسیت، عقاید، ترجیحات و سایر موارد مربوط به کاربر رو ذخیره می کنن. در ادامه به چند مورد از روش های محبوب که برای تبلیغات هدفمند استفاده می شه اشاره کردیم. حال که گروه مخاطب و رسانۀ خود را مشخص کرده‌اید، باید تولید محتوای مناسبی انجام دهید.

مخاطب هدف اما این گروه را با استفاده از شاخصه‌های جمعیتی، علاقه‌مندی‌ها و سابقه خرید تعریف می‌کند. معمولا هر سازمان و کسب‌وکاری برای تبلیغات خود بودجه مشخصی را در نظر می‌گیرد. اگر تبلیغات با استراتژی اجرا نشود ممکن است بودجه هدر برود و خروجی مطلوب دریافت نشود.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

پیش از شناخت تکنیک‌های افزایش CTR، آشنایی با انواع عوامل مؤثر بر نرخ کلیک در کسب‌وکارتان، شما را در مسیر موفقیت تبلیغاتی قرار می‌دهد. برگزاری مسابقات یا قرعه‌کشی‌ها در کوتاه‌مدت باعث ایجاد تعامل و جلب علاقه به یک برند می‌شود. در سال‌های اخیر، به لطف شبکه‌های اجتماعی، استفاده از این روش افزایش یافته است. بسیاری از برندها در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام یا توییتر مسابقه و قرعه‌کشی برگزار می‌کنند تا تعداد دنبال‌کننده‌ها و میزان تعامل خود را ارتقا دهند. البته این رویدادها باید همیشه در چارچوب اهداف گسترده‌تر برند باشد، وگرنه نتیجۀ عکس خواهد داد. عدم ارزیابی عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی باعث می‌شود که کسب‌وکارها نتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.

یکی دیگر از راه‌های تبلیغات هدفمند اینترنتی دستیابی به مخاطب هدف بر اساس کلمات کلیدی، URL یا اپلیکیشنی خاص است و این نوع از تبلیغات با نام «مخاطب سفارشی» (Custom Audience) شناخته می‌شود. بنابراین اگر مخاطب هدف از کلیدواژه‌های مشخص یا از اپلیکیشن خاصی استفاده کند یا این‌که به سایت مشخصی وارد شود، تبلیغات برای او به نمایش درمی‌آیند. تبلیغات بر اساس جستجو، با وارد کردن کلمات کلیدی کاربر در فروشگاه‌های اینترنتی یا موتورهای جستجو مانند گوگل آغاز می‌شود. در زمان انجام این جستجو، یک «کوکی» (Cookie) این واژه‌ها یا محصولات را ذخیره می‌کند. به محض این‌که کاربر، صفحه دیگری را مشاهده کند، تبلیغات هماهنگ با عبارت‌های جستجو شده او، برای این کاربر به نمایش درمی‌آیند. برای این‌که درک بهتری از تبلیغات هدفمند اینترنتی داشته باشید، در ادامه مطلب مواردی را مطرح می‌کنیم تا اهمیت این موضوع روشن شود.

چگونه می‌توان با صرف هزینۀ کمتر و در زمان سریع‌تری به سطح پایانی قیف فروش رسید؟ این سؤال، دغدغۀ اغلب کسب‌وکارها در هنگام طراحی کمپین‌های تبلیغاتی است. درواقع همۀ آن‌ها می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که درنهایت تبلیغشان توسط مشتریان بالقوۀ مجموعه دیده می‌شود. با استفاده از پیام‌های خلاقانه و پیشنهادهای جذاب، برندها می‌توانند مشتریان را به سمت خرید هدایت کنند. تبلیغاتی هدفمند است که شما را در معرض دید کسانی قرار دهد که احتمالاً مشتری شما می‌شوند و به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند.

پیام رسان

درنهایت، برندها اغلب یک کد تخفیف برای استفادۀ شنوندگان در اختیار میزبان پادکست قرار می‌دهند و از این طریق، جذب مشتری را سرعت می‌بخشند. پس، فهرست مشتریان خود را مرور کنید و با مشتریان غیرفعالی که مدتی است (برای مثال، 6 ماه) از شما خرید نکرده‌اند تماس بگیرید. به کمک «هدف‌گیری زبانی» (Language Targetting)، تبلیغات برای افرادی نمایش داده می‌شود که مرورگر خود را بر روی زبانی مشخص تنظیم کرده باشند. مثلا کلمه "سایت" دارای مفهومی کلی است و اجرای تبلیغات روی آن، آورده‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت و ممکن است بودجه شما را هدر دهد. اما اگر تبلیغات متنی خود را مشخص‌تر کنید به گونه‌ای که هدف خاصی را بیان کنند، تبلیغات شما به موفقیت نزدیک‌تر می‌شود. اگر تا به حال برای خرید یا فروش در دیوار اقدام کرده باشید، حتماً با دسته‌بندی‌های متنوع آن برای محصولات...

همچنین، گستره‌ای بی‌نظیر از روش‌ها و کانال‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید. تبلیغات پستی، مانند ارسال کارت‌پستال‌ها، بروشورها و کاتالوگ‌ها، روشی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. این روش با انتقال پیام به مشتریان هدف به‌طور شخصی‌سازی شده، احساسی خاص و منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند که در بسیاری از روش‌های دیگر یافت نمی‌شود. این روش، یک راه مؤثر تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش آگاهی از برند است و اگر کارت‌های خود را به‌درستی بازی کنید، می‌تواند به‌طرز شگفت‌انگیزی مقرون‌به‌صرفه نیز باشد. از طرف دیگر، تغییر سریع ذائقهٔ مشتریان و پیشرفت فناوری در تبلیغات دیجیتال یا رسانه‌های تبلیغاتی دیگر، می‌تواند برنامه‌ریزی‌های بلندمدت را دچار مشکل سازد.

عدم خلاقیت در طراحی تبلیغات

بعدا زمانی که در حال خواندن یک مقاله برای مثال در زومیت هستید تبلیغات خودکار با خواندن این کوکی برای موارد مرتبط با بازدید شما از دیجی کالا تبلیغات ایجاد می‌کنند. خوبی تبلیغات هدفمند این است که به شما واقعا تبلیغات محصولات مورد نیازتان را نشان می‌دهد. شما می‌توانید مخاطبان هدف خود را بر اساس تقسیم‌بندی‌های زیر، به گروه‌های متفاوتی تقسیم کرده و برای هر دسته، تبلیغات هدفمند و شخصی‌سازی شده، ارسال نمایید.

تقسیم‌بندی بازار به شما کمک می‌کند که مخاطبان هدف خود را به گروه‌های کوچک‌تر و هماهنگ‌تری تقسیم کنید. برای بررسی این موارد، می‌توانید از ابزارهای تحلیل داده، مانند Google Analytics و Google Search Console استفاده نمایید. نرخ بازده سرمایه‌گذاری (Return on Investment) یکی از مفاهیم پراهمیت در مارکتینگ است. این مفهوم برای دانستن میزان سرمایۀ عایدی هر سرمایه‌گذار بر اساس مقدار بودجه‌‍ای که هزینه کرده، به‌وجود آمده است. با بهره‌گیری از بازاریابی هدفمند، می‌توانید بازده سرمایه‌گذاری را از طریق استراتژی‌های جذب مشتری، افزایش دهید. استفاده از نظرات و تجربیات مثبت مشتریان در تبلیغات و کمپین‌ها می‌تواند به ایجاد اعتماد و رضایت در میان مخاطبان کمک کند.

به طور کلی، توانایی هدف گیری مجدد مشتریان قبلی یا ریتارگتینگ یعنی در ارتباط موندن با مخاطبان و یادآوری محصولات یا خدماتی که قبلا به اونها علاقه نشون دادن. با استفاده از تبلیغات هدفمند، می تونین به این هدف برسین و در نهایت به رشد کسب و کار خودتون کمک کنین. به طور کلی، هدف گیری بهتر دموگرافی و علایق خاص به شما کمک می کنه تا پیام تبلیغاتی خودتون رو در برابر افراد مناسبی قرار بدین که مطمئن هستین با اونها همخوانی داره. با استفاده از تبلیغات هدفمند می تونین به این هدف برسین و در نهایت به رشد کسب و کار خودتون کمک کنین. وقتی با افراد متناسب با پیام خودتون تماس برقرار کنین، می تونین مطمئن باشین که برند شما توسط افرادی دیده می شه که به احتمال زیاد به چیزی که ارائه میدین علاقه دارن. این افزایش دید می تونه به آشنایی بیشتر افراد با برند شما منجر بشه که در طول زمان به شناخت و اعتبار بیشتر کمک می کنه.

  • برخی دیگر نیز شروع تبلیغات را بعد از اختراع دستگاه چاپ توسط گوتنبرگ در سال 1450 میلادی می‌دانند.
  • {
  • پیاده‌سازی تبلیغات هدفمند می‌تواند مزایای متعددی را برای کسب‌و کارها به ارمغان بیاورد.
  • |}
  • بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود.
  • {
  • با اینکه ارزشش رو نداره که تمام بودجه تبلیغاتی خودتون رو با پر کردن اینترنت با تلاش های بازاریابی جدیدتون صرف کنین، اما خوبه که چندین پلتفرم تبلیغاتی رو امتحان کنین تا ببینین هر کدوم چه نتیجه ای داره.
  • |}
  • به جای اینکه تبلیغات رو در سراسر وب و در مکان هایی که به برند یا محصول ارائه شده هیچ ربطی ندارن نمایش بدین، هدف گیری متنی کمک می کنه تا محتوای آگهی با مکانی که در اون نمایش داده می شه مطابقت داشته باشه.
  • {
  • در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند.
  • |}

ترکیب چند روش مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از اینفلوئنسرها و بازاریابی محتوایی می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. با استفاده از تبلیغات خلاقانه و هدفمند، کسب‌وکارها می‌توانند مخاطبان بیشتری جذب کنند، فروش خود را افزایش دهند و جایگاه خود را در بازار تقویت کنند. در دنیای پر رقابت امروز، موفقیت در تبلیغات نیازمند درک دقیق از مخاطبان، انتخاب کانال‌های مناسب و بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری است. با رعایت این اصول، تبلیغات می‌تواند به یکی از مؤثرترین استراتژی‌های رشد کسب‌وکار تبدیل شود. با انتخاب دقیق مخاطبان، مطمئن می‌شوید که هر واحد هزینه تبلیغاتی به طور موثر صرف می‌شود و به افرادی دسترسی پیدا می‌کنید که به احتمال بیشتری به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند.

اگر به دلیل هزینه‌های تبلیغات پولی از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی منصرف شده‌اید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام می‌شود (Tidio)، چشم‌پوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! بازاریابی، نقشه‌راهی جامع برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان است، در حالی که تبلیغات ابزار قدرتمندی است که با استفاده از پیام‌هایی متقاعدکننده، این نقشه را به نتیجه می‌رساند. چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل می‌کند.

سعی کنید برنامه‌ای منظم برای انجام این کار داشته باشید (مثلاً پیگیری فصلی) و سپس، از طریق ایمیل، پست مستقیم، پیامک یا تلفن با آن‌ها تماس بگیرید و پیشنهادی ویژه ارائه دهید تا ترغیب به بازگشت شوند. به احتمال زیاد، خوشحال خواهند شد که آن‌ها را به یاد آورده‌اید و می‌خواهید دوباره به دستشان آورید. تبلیغات همسان (Native Advertising) شکلی از تبلیغات نمایشی پولی (Paid Display Advertising) است که با ظاهر، فرم و عملکرد محیط یا پلتفرمی که در آن ظاهر می‌شود مطابقت دارد. مثال بارز آن، بنرهایی است که با زمینه و محتوای صفحۀ یک سایت پربازدید سازگاری کاملی دارند و در وهلۀ اول به نظر نمی‌رسد که تبلیغ باشند.

به همین دلیل، برندها باید استراتژی های بازاریابی رو به شکلی توسعه بدن که مشتریان در جایی که هستن، محتوای شخصی شده و پیام هایی که منعکس کننده نیازهای مصرف کننده باشه رو دریافت کنن. اگر تبلیغات شما با ترجیحات مشتریانی که در حال دیدن اونها هستن، هیچ ارتباطی نداره، به احتمال زیاد نرخ کلیک مورد انتظار خودتون رو تجربه نمی کنین. توانایی هدف گیری مجدد مشتریان قبلی یکی دیگه از مزایای تبلیغات هدفمند هستش.

پس از دسته‌بندی مشتریان، پیامک مخصوص هر دسته را همراه با کال‌تو‌اکشن مناسب آماده و برایشان ارسال کنید. در ابتدای کمپین، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کرده و چالش‌های پیش رو را شناسایی کنید. اهداف کمپین خود را تعیین نمایید و با تحقیق در مورد رقبا، بررسی فعالیت‌های بازار و داده‌های مشتریان مانند نظرسنجی‌ها، انتظارات عملی برای کمپین را مشخص کنید. برنامه‌ریزی دقیق به شما کمک می‌کند تا تلاش‌های شما به موفقیت نزدیک‌تر باشد. تبلیغات ویدئویی یکی از موثرترین و جذاب‌ترین روش‌ها برای جلب توجه مخاطبان است. ویدئوها، به دلیل قابلیت‌های چندرسانه‌ای و امکان نمایش جزئیات بیشتر، اغلب تأثیر قوی‌تری نسبت به سایر انواع محتوا دارند.

هدفمندسازی تبلیغات به معنای رساندن پیام‌های تبلیغاتی به مخاطبان صحیح در زمان و مکان مناسب است. این روش نه تنها تاثیرگذاری تبلیغات را افزایش می‌دهد، بلکه هزینه‌ها را کاهش داده و بازده سرمایه‌گذاری را بهبود می‌بخشد. ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش های تبلیغات هدفمند است که همانند تبلیغات پیامکی، نرخ بازدید و تبدیل بالایی دارد.

{

کارکردهای کلیدی کمپین تبلیغاتی

|}

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل پیام کوتاه یک روش تبلیغات است که قابلیت اجرا از طریق ارسال پیامک انبوه و هدفمند را دارد. همچنین دریافت پیامک تبلیغاتی توسط مخاطبین نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد. دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، هر ساله کمپین‌های متنوعی را برای افزایش فروش و جذب مخاطب هدف برگزار می‌کند. در یکی از موفق‌ترین کمپین‌های پایان سال، هدف اصلی، ایجاد افزایش آگاهی از برند نزد مشتریانی بود که هنوز تجربه خرید آنلاین نداشتند. برای تحقق این هدف، دیجی‌کالا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پربازدید و تبلیغات سنتی (بنرهای محیطی و بیلبورد) را به کار گرفت. آمارها نشان دادند که این کمپین، به رشد ۴۰ درصدی در ترافیک وب‌سایت طی دورهٔ جشنواره منجر شد و نهایتاً نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را تا ۲۵ درصد افزایش داد.

روش های مختلفی جهت ارسال اس ام اس انبوه در سامانه ارسال انبوه پیامک پیام رسان وجود دارد. از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد. بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی درباره‌ی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیده‌اند ارائه می‌کنند.

هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرم‌های مختلف بیشتر می‌شود. تبلیغات چاپی که سال‌هاست جایگاه خود را در دنیای تبلیغات حفظ کرده است، شامل پوسترها، بروشورها، آگهی‌های روزنامه‌ای و مجلات می‌شود. همچنین گفتنی است که با وجود تغییرات در طراحی و نحوه استفاده، تبلیغات چاپی همچنان به‌عنوان یکی از رسانه‌های کلاسیک و مؤثر شناخته می‌شود. در حالی که CTR نشان می‌دهد که چند نفر روی لینک شما کلیک کرده‌اند، نرخ تبدیل نشان می‌دهد که چند تا از این کلیک‌ها به نتیجۀ دلخواه شما منجر شده است.

همچنین می‌توانید از CRM برای ارسال پیامک‌های شخصی‌سازی شده و ایجاد کمپین‌های بازاریابی هدفمند با چشم‌انداز پیگیری و افزایش تعامل برند با مشتریان، استفاده کنید. بازاریابی هدفمند (Targeted Marketing) به استراتژی بازاریابی اشاره دارد که در آن کسب‌وکارها تلاش می‌کنند محصولات، خدمات یا پیام‌های تبلیغاتی خود را به گروه خاصی از مخاطبان ارائه دهند. این گروه براساس ویژگی‌های خاصی مانند جمعیت‌شناسی، علایق، رفتارها، نیازها یا سایر مشخصات مشترک انتخاب می‌شوند. هدف این نوع بازاریابی، افزایش اثربخشی تبلیغات، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربۀ مشتری است. هنگامی که یک کسب‌وکار محصول یا خدمتی تازه معرفی می‌کند، اصلی‌ترین هدف، جذب مخاطب هدف و ایجاد افزایش آگاهی از برند است.

برای مثال، فرض کنید که کسب و کارتان لباس‌های کودکان ۰ تا ۵ ساله را عرضه می‌کند. بر این اساس، مخاطبان هدف شما باید زنانی باشند که فرزندانی در این رنج سنی دارند. به همین دلیل، تبلیغ کنندگان سعی می‌کنند برای جلب توجه شما مطالبی که در اینترنت می‌خوانید و کالاهایی که اینترنتی می‌خرید را ردیابی کنند. در ادامه هم از این اطلاعات استفاده می‌کنند تا محصولات محبوب‌تان را به شما بفروشند. کانال یا مسیر بازاریابی برای Targeted Marketing، مطابق با نیازهای شما، کسب‌وکارتان و مخاطبان هدف، انتخاب می‌شود. انتخاب یک کانال بازاریابی مناسب، به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

محتوا همچنان پادشاه است و بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۲۵ با رویکردهای خلاقانه‌تر نقش مهمی در تبلیغات ایفا می‌کند. در این مدل از تبلیغات، از محتوای آموزشی و الهام‌بخش و ترکیب محتوا با داستان‌سرایی (Storytelling) برای جذب مخاطب استفاده می‌شود. این روش با بهره‌گیری از فرمت‌های مختلف مانند مقالات، ویدئوها و پادکست‌ها قابل انجام است. به همین دلیل بهتر است از پلتفرمی استفاده شود که اصول صحیح نوشتن رپورتاژ‌ آگهی را با هزینه‌ای مناسب فراهم کند که برای این کار می‌توان «نشریلا» را به عنوان بزرگترین پلتفرم در این حوزه معرفی کرد. علاوه بر این، به کمک نشریلا این امکان وجود دارد که برای معرفی و بررسی محصولات خود، مطالب تخصصی در زمان مناسبی آماده شوند. به کمک پرسونای خواننده هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنید که تبلیغات و محتوای تولیدی خود را برای چه کسی ایجاد کرده‌اید.

همان‌طور که می‌بینید، کار ساده‌ای نیست و با یک کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC) رفع و رجوع نمی‌شود. هدف کسب‌وکارها ایجاد رویه‌هایی است که جذب مشتریان جدید را ساده و سیستماتیک ‌کند. پس عجیب نیست که همواره به دنبال بهترین راه تبلیغات برای جذب مشتری می‌گردند. استفاده از کانال‌های نامناسب برای تبلیغات می‌تواند باعث عدم دستیابی به مخاطبان هدف شده یا حتی دسترسی به مخاطبان اشتباه و کاهش کارایی کمپین خواهد شد. تبلیغات برنامه‌ریزی شده،‌ به برندها امکان می‌دهد که تبلیغات خود را به صورت خودکار و بر اساس داده‌ها نمایش دهند.

گاهی اوقات، بازار، مخاطبان یا ابزارهای تبلیغاتی تغییر می‌کنند و شما نیز باید به تناسب آن‌ها استراتژی خود را به‌روزرسانی کنید. این بدان معناست که باید منابع خود را به گونه‌ای تخصیص دهید که بیشترین بازدهی را داشته باشید. بودجه‌بندی نادرست یا هزینه کردن بیش از حد در کانال‌های غیرموثر می‌تواند منجر به کاهش بازدهی شود. تحلیل مخاطبان هدف به معنای شناسایی افرادی است که احتمال دارد به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند و به تبلیغات شما پاسخ دهند. اگر تبلیغات دیده می شن و مخاطب روی اونها کلیک می کنه، پس همه چیز طبق برنامه پیش میره، درسته؟ اما جواب این سوال همیشه بله نیست! برای اینکه مطمئن بشین تلاش های تبلیغاتی هدفمند شما کارآمد هستن، باید معیارهای کلیدی عملکرد رو تعیین کنین و به صورت منظم برای اطمینان از اینکه تبلیغات مطابق انتظارات هستن، این معیارها رو اندازه گیری کنین.

برای مثال، تعداد لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری پست‌ها در فضای مجازی، میزان شرکت در نظرسنجی‌ها و مسابقات و بازدیدهای افراد از وب‌سایت و صفحات محصولات را تحت نظر بگیرید. محصولات و خدماتی که هر یک از مخاطبان هدف‌تان خریداری کرده یا در سبد خرید خود دارند را تحلیل کنید. تجزیه و تحلیل نتایج کمپین‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و یک تبلیغ اثربخش داشته باشید و رویکردهای بهینه‌تری را برای آینده پیاده‌سازی کنید. سپس اطلاعات خود را وارد کنید و پس از انتخاب طرح مورد نظر و پرداخت موفقیت آمیز، می توانید با شماره موبایل و کلمه عبوری که تعیین کردید وارد پنل اس ام اس اختصاصی خودتان شوید.

تبلیغات حرفه‌ای، تخصصی است که به دانش گسترده‌ای نیاز دارد؛ همچنین برای طراحی و اجرای اصولی آن به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز است. از طرف دیگر این کار جزئیات بسیاری دارد که هر آژانس تبلیغاتی از عهده هماهنگی آن برنمی‌آید. اواخر دهه ۱۹۸۰، نایکی با چالشی بزرگ مواجه بود؛ Reebok فروش بیشتری داشت و نایکی باید سریع کاری می‌کرد تا از این رقابت عقب نماند. برای پیروز شدن در این رقابت چکار کرد؟ کمپین افسانه‌ای “Just Do It” که تحولی در تبلیغات ورزشی است را راه انداخت. تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگ‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر. طراحی، مکان قرارگیری و هزینه‌های بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگی‌ها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.

برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات هدفمند موفق، باید گام‌های مهمی مانند تعیین هدف کمپین، مشخص کردن بودجه، شناسایی مخاطبان هدف، راه‌اندازی کمپین و تحلیل داده‌های حاصل از کمپین را به دقت اجرا کنید. شاخص ‌های کلیدی عملکرد (KPI) را برای اندازه‌گیری موفقیت تبلیغات دیجیتال هدفمند خود دنبال کنید. اگر از تبلیغات رسانه ‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، بسیاری از سایت‌ ها اطلاعات مختصری در مورد فعالیت و رفتار خریداران ارائه می‌دهند. نظرسنجی‌ های مشتریان نیز داده‌ های ارزشمندی در مورد اثربخشی تلاش‌ های بازاریابی شما فراهم می‌کنند. از نتایج گزارش‌گیری و پیگیری برای بهبود مستمر کمپین‌ های تبلیغاتی و استراتژی‌ های خود استفاده کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستا