آموزش فروش از طریق اینستاگرام 2023-06-22
آموزش فروش در اینستاگرام 11 فن برای افزایش فروش پرتال
حال ممکن است محصول متعلق به خودتان باشد مانند صنایع دستی و محصولات دستساز یا اجناس مغازه شما باشد. سه روش کلی را میتوان برای فروش محصول در اینستاگرام معرفی کرد. از همین رو توصیه میشود به سراغ محصولاتی بروید که قیمتهای مناسب و کمی دارند.
بااینحال روشهای مختلف مانند ارجاع به سایت یا فروش غیرمستقیم از طریق دایرکت امکانپذیر است. لایک کردن، نوشتن کامنت و فالو کردن اولین روش برای برگزاری مسابقه است. به این ترتیب میتوانید از میان مخاطبانی که این کارها را انجام میدهند قرعهکشی کرده و یک یا چند نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید. از این محتوا در تبلیغات، استوریها یا صفحات فرود استفاده کنید تا اعتمادسازی و ارتباط بیشتری ایجاد کنید.
این لینک می تواند کاربران را به وب سایت، محصولات، خدمات یا حتی صفحات دیگر شبکه های اجتماعی شما هدایت کند. بخش توضیحات یا بیو، یکی از مهم ترین بخش های پروفایل اینستاگرام است که باید با دقت پر شود. این بخش فرصتی است تا در چند کلمه، ماهیت کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید. استفاده از کلیدواژه های مرتبط با حوزه فعالیت شما در این بخش، به بهبود قابلیت جستجوی صفحه کمک می کند. بنابر این، هنگام راه اندازی یک صفحه فروش کیف و کفش، باید به جنسیت و نوع مدل ها (اسپرت، مجلسی و… ) توجه ویژه ای داشته باشید.
تاثیر قرار دادن تصاویر با کیفیت و مناسب، همیشه روی جذب کاربر، تاثیر زیادی دارد. حالا فرض کنید، یک صفحۀ فروش در این شبکه اجتماعی داشته باشید. همانطور که میدانید خرید از طریق اینترنت و یا اینستاگرام مشکلاتی را در پی دارد؛ یعنی خریدار نمی تواند جنس شما را از نظر فیزیکی لمس کند و یا ابعاد آن را بسنجد.
گاهی حتی خودمان، در بعضی از صفحات اینستاگرام یا وبسایتها، بدون احساس نیاز، جذب محصول خاصی میشویم و آن را میخریم. ـ هزینه استفاده از پیچی که خریدهاید میتواند به سرعت افزایش یابد. شما باید هزینه تبلیغات و سایر هزینههای مرتبط با پلتفرم را در نظر بگیرید. ـ پس از تغییر، میتوانید جزئیات را به پروفایل خود اضافه کنید (مانند اطلاعات تماس و دسته کسب و کار). همچنین میتوانید از این پلتفرم برای ارائه تخفیفها و سایر مشوقها برای ترغیب مردم به خرید استفاده کنید. در نتیجه بهتر است که روشهای فروش از طریق اینستاگرام را یاد بگیرید.
تعداد، زمان و سبک هر استوری، هزینه تبلیغات را مشخص میکند. اما یک راه مهم برای فروش و تبلیغ از بستر استوری، تبلیغات محصول به همراه لینک خرید آن است. زمانی که لینک خرید در سایت خود را به استوری متصل میکنید، فضای راحتتر و مناسبتری برای خرید مشتری فراهم خواهید کرد. وجود لینک روی استوری اینستاگرام و اتصال راحت مخاطب به درگاه خرید سایت، موجب اقدام سریعتر خریداران و مشتریان به انجام خرید میشود.
هزینه همکاری با آنها کمتر است و برای همکاریهای هدفمند مناسب هستند. مخاطبان فعال و درگیر ارزش بیشتری نسبت به تعداد زیاد دنبالکنندگان غیرفعال دارند. کار با اینفلوئنسرهایی که با برند شما هماهنگ باشند و بتوانند محصول را به طور واقعی معرفی کنند.
خوشبختانه اینستاگرام برای اینکار محدودیتی اعمال نکرده است. میتوانید محصولات خود را در استوری تبلیغ کنید و لینک صفحه خرید را در همانجا قرار دهید. راز ماندگاری در ذهن مخاطب و نشانه فعالیت و پویایی یک کسبوکار، استمرار آن است. اگر میخواهید به طور مرتب با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوایتان را به آنها ارائه کنید، مرتب استوری بگذارید.
این فروشگاه در زمینه پوشاک مردانه فعالیت میکند و محصولات خود را با برند اختصاصی عرضه میکند. ارائه ستهای جذاب و متنوع، تبلیغات گسترده و قیمتهای مناسب از عوامل موفقیت این پیج هستند. جریان پلتفرمی است که به کسبوکارها کمک میکند تا تبلیغات هدفمندی را در شبکههای اجتماعی، بهخصوص اینستاگرام، اجرا کنند.
اینفلوئنسرها بهدلیل داشتن ارتباط نزدیک با دنبالکنندگان خود میتوانند پیام برند شما را بهصورت طبیعی منتقل کنند. برای این کار، باید اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند و سبک ارتباطی آنها با برند شما همخوانی دارد. پس محتوای جذاب و ارزشمند، پل ارتباطی بین شما و مشتریانتان است.
علاوه بر راههای افزایش فروش در اینستاگرام که بهشون اشاره کردیم، روشهای متعددی هم برای افزایش مشتری در اینستا وجود داره که چند تا از مهمترینهاش رو اینجا آوردیم. دورههایی مثل آموزش فروش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور فیک رو فراموش کنید. وجود این اعداد به دلیل تکراری شدن این کار نه تنها تاثیر زیادی در ذهن مخاطب نمیذارن، بلکه با فهمیدن فیک بودن فالوورهای شما، اعتبار پیجتون به طور کل زیر سوال میره. این پلتفرم با دسترسی به محصولات ترند و پرفروش بازار جهانی، به شما کمک میکند تا فروشگاهتان را از سایر رقبا متمایز کنید.
البته این جمله را به یاد داشته باشید که تبلیغات نامناسب و اشتباه دور ریختن پول است. مثل بسیاری از افرادی که هزینه زیادی را صرف می کنند، در نهایت هم از این که نتیجه نگرفتهاند، شاکی هستند. حالت اولین در واقع سادهترین و مرسومترین روش فروش محصول در اینستاگرام است. شما با راهاندازی و ساخت یک صفحه و سپس با تبدیل کردن آن به حالت تجاری میتوانید، محصولات خود را در صفحه قرار دهید.
و همین ارائه جذاب و استفاده از تصاویر هنگام استفاده و تبلیغاتی، کاربران را به خرید ترغیب میکند. در این خصوص توصیه میکنم مقاله نردبان وفاداری و انواع مشتری را در سایت مطالعه کنید. برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا آنلاین شاپ در اینستاگرام شما در اولین قدم لازم است که یک حساب کاربری بسازید.
راستیآزمایی یکی از اصول اساسی و ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. اگر محصولی را به فروش میرسانید، سعی کنید آن را دقیقا به همان شکلی که هست نشان دهید. رنگ محصولات را به صورت طبیعی عکاسی کنید و از ایجاد هر گونه ادیت رنگی روی آن بپرهیزید. مخاطب، تنها زمانی به شما اعتماد میکند که عینا محصولی را که دیده، دریافت کند. بنابراین با مشتریان خود صادق باشید و هر چیزی را به همان شکلی که واقعا وجود دارد نمایش دهید. فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه مد و زیبایی که محصولات متنوعی مانند لباسهای زنانه و اکسسوریهای مختلف ارائه میدهد.
همچنین نباید فراموش کرد که ساختن یک پروفایل اینستاگرام موفق به زمان و تلاش مستمر نیاز دارد و نمایش چهره انسان باعث افزایش محبوبیت پستهای شما میشود. یکی دیگر از گامهای مهم در آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام، انتخاب محصول مناسب است. شما باید استراتژی کسبوکارتان را مشخص و محصولاتی را که قرار است عرضه کنید، انتخاب کنید. ترجیحا اگر فروشگاه فیزیکی دارید، محصولات آن را بفروشید؛ چون به آنها دسترسی سریع دارید.
یا اینکه در بعضی از پستها، از آنها بخواهید نظرشان را در مورد محصول یا خدمت شما بنویسند. به این ترتیب، میفهمید آنها چه میخواهند و ایرادات را برطرف میکنید. بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد. ـ مدیریت حضور در خرید اینستاگرام شما می تواند زمان بر باشد.
در این حالت، شما باید به طور مداوم موجودی کالاها را بررسی کرده و در صورت خرید، با فروشنده تماس بگیرید تا محصول را برای شما ارسال کند. باید قیمت شما طوری باشد تا امکان رقابت با رقبا را داشته باشید. در بعضی مواقع به دلیل کیفیت بالای محصول شما میتوانید قیمت بالاتر تعیین کنید اما باید این موضوع که کیفیت بالاتری در محصول خودتان دارید را به مخاطبان خود بگویید.
فقط کافیست کمپین خود را راهاندازی کنید، هشتگ مناسب آن را انتخاب کرده و آن را در پیج بیزنس خود منتشر کنید. این پیج با ارائه آموزشهای آرایشی، معرفی محصولات جدید و ایجاد جامعه آنلاینی فعال توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند. خرید پیج اینستاگرام یکی از گزینه هایی است که برخی از کسب و کارها برای افزایش فروش در نظر می گیرند. این روش می تواند به سرعت به یک پایگاه مشتری بزرگتر دسترسی پیدا کند؛ امادر عین حال، چالش های خاص خود را نیز دارد. هزینه های مرتبط با خرید پیج و تبلیغات می تواند به سرعت افزایش یابد و این موضوع ممکن است برای برخی از کسب و کارها به صرفه نباشد.
اینستاگرام به عنوان یک بستر عالی برای بازاریابی فعالیتها توانسته توجه بسیاری از کسبوکارها را به خود جلب کند و امروز یکی از کانالهای ارتباطی برای خرید و فروش کالاست. برای انتخاب محصول مناسب برای فروش در اینستاگرام، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را بهخوبی بشناسید. بررسی کنید چه نیازها یا علاقههایی دارند و بهدنبال چه نوع محصولات یا خدماتی هستند. محصولاتی که جذابیت بصری بالایی دارند، مانند لوازم جانبی، مد، لوازم دکوری، لوازم آرایشی یا خوراکیهای خاص، در اینستاگرام موفقتر عمل میکنند. یعنی یه بیوی شفاف و مرتبط با کسب وکارت داشته باشی، از عکس ها و ویدئوهای باکیفیت استفاده کنی و پست هات منظم و جذاب باشن.
ما در سایتساز و فروشگاهساز سی فایو هر آنچه که شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق نیاز دارید را فراهم میکنیم. اگر مشتری از محصول شما راضی نبود، به او قول دهید که پولش را پس میدهید. این کار باعث میشود مشتریان با خیال راحت از شما خرید کنند.
فرآیند خرید طولانی و پیچیده می تواند باعث خستگی و نارضایتی مشتریان شود. برای جلوگیری از این مشکل، باید مراحل خرید را تا حد امکان ساده و روان کنید. استفاده از فرم های پرداخت سریع و درگاه های بانکی مطمئن، تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان ایجاد می کند.
در بیو اینستاگرام خود، فقط یک لینک به صفحه سایت محصولات خود قرار دهید و از مشتریان بخواهید برای خرید از همان لینک استفاده کنند. در مرحله بعد، اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مایل هستید حساب تجاری خود را به حساب فیس بوک متصل کنید. این اتصال به شما امکان می دهد تا تبلیغات خود را در هر دو پلتفرم مدیریت کنید.
تو این مقاله یک آموزش رایگان فروش در اینستاگرام بهتون ارائه میدیم، همراهمون باشید. برخورد مناسب، صبورانه و با حوصله، مهمترین ملاک برای افزایش فروش در اینستاگرام است. زمانی که مخاطبان تجربه خرید لذتبخشی از برند شما داشته باشند، مجددا به سوی شما برمیگردند. این روند باعث میشود که رفتهرفته به مخاطبان وفادار شما تبدیل شوند. پیجی موفق در زمینه فروش اسباببازی و محصولات مرتبط با کودکان است. عرضه اسباببازیهای متنوع آموزشی، همکاری با برندهای معتبر و ارائه محتوای آموزشی برای والدین از عوامل موفقیت این پیج محسوب میشود.
مهمترین قسمت شروع آموزش فروش در اینستاگرام انتخاب محصول است. باید محصولی را در نظر بگیرید که بازار مناسبی برای فروش داشته باشد. اینکه محصولی بفروشید که مناسب نوجوانان و جوانان باشد فوق العاده است. چون تعداد این افراد و تعامل آن ها در اینستاگرام بیشتر است.
اما با استفاده از فرم پرداختی که توسط همین درگاههای پرداخت واسط ارائه میشود، میتوانید فروش در اینستاگرام و سایر رسانههای اجتماعی را تجربه کنید. خیلی مهمه بدونید هر پستی که شما تولید میکنید، باید هدف اصلیش ایجاد ارزش و جلب توجه مخاطبین پیجتون باشه، نه فقط فروش و نشون دادن محصولاتتون. اگر فروش را بلد باشید، میتوانید سختترین مشتریان را به خرید متقاعد کنید. از مشتری بخواهید برای دریافت اطلاعات و لینک خرید محصول، عددی را زیر پست مربوط به آن کامنت کند. پسازآن برای مشتریان لینک اختصاصی صفحه خرید محصول را ارسال کنید. اینطوری با یک تیر دو نشان میزنید، هم تعامل کاربر را افزایش میدهید و هم محصولتان را خواهید فروخت.
اساس آموزش فروش محصول در اینستاگرام، تعامل مؤثر کاربران در پروفایل شما و انتشار پستهای باکیفیت است. توجه داشته باشید که محصولات بصری جذاب که ارزش آنها به ظاهری شگفتانگیزشان است، محصولاتی مناسب برای فروش در اینستاگرام هستند. اینستاگرام یکی از بهترین روشهای بازاریابی و فروش در دنیای امروز است. یکی از مهمترین نکات در موفقیت آنلاینشاپ، انتخاب درست محصول است. با شناسایی محصولی که مشتریان واقعا به آن علاقه دارند، همیشه چند قدم از رقبا جلوتر هستید. در آموزش بازاریابی در اینستاگرام، مفهومی وجود دارد به نام قیف فروش.
وبسایت شما باید به گونهای باشد که تجربه مثبتی از خرید برای مشتریان بسازد. چرا باید به فالوور خاصی رسید تا شروع کرد؟ شروع کنید به تولید محتوا و بعد باید انتظار افزایش تعداد فالوورها داشته باشید. و شما میتوانید برای محصولات خود فرمهای پرداخت جداگانه بسازید، و لینک آنها را برای مشتریها ارسال کنید تا از آن طریق پرداخت را انجام دهند. درگاههای پرداخت واسط که از آنها برای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی استفاده میشود، یک امکان جالب دیگر را میتوانند در اختیار شما قرار دهند. در حالت کانال اصلی فروش شما، سایت شما است، نه صفحه و پیج اینستاگرام. از همین رو باید از اینستاگرام خود بهعنوان ابزاری برای معرفی سایت خود استفاده کنید.
دومین قدم آموزش فروش در اینستا اینه که پروفایل خودتون رو از حالت عادی به حالت بیزینسی و حرفهای عوض کنید. با این کار، ساخت فروشگاه در اینستاگرام رو رسما کلید میزنید. بعد از اون، اکانت شما به قابلیتهایی مثل insight، ads و … مجهز میشه که میتونه خیلی به رشد پیجتون کمک کنه. نظرات کاربران را بخشی از استراتژی فروش اینستاگرام خود قرار دهید. مثلاً یک ویدیو یا عکس از یک مشتری راضی با محصول خود منتشر کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام